Educatief graduaat secundair onderwijs, avondtraject (Leuven) (90 sp.)
2024-2025
Om toegelaten te worden tot een graduaatsopleiding, moet de student voldaan hebben aan de leerplicht.
Daarenboven moet de student beschikken over 1 van de volgende studiebewijzen:
a) een studiegetuigschrift van het tweede leerjaar van de derde graad van het secundair onderwijs, dat minstens 3 jaar behaald is;
b) een diploma secundair onderwijs, onderwijskwalificatie niveau 3, uitgereikt vanaf het schooljaar 2024-2025;
c) een diploma van het secundair onderwijs uitgereikt tot en met het schooljaar 2024- 2025;
d) een diploma secundair onderwijs, onderwijskwalificatie niveau 4, uitgereikt vanaf het schooljaar 2024-2025;
e) een certificaat van een opleiding van het secundair onderwijs voor sociale promotie van minimaal 900 lestijden;
f) een certificaat van een opleiding van het secundair volwassenenonderwijs van minimaal 900 lestijden;
g) een diploma van het hoger onderwijs voor sociale promotie;
h) een certificaat van het hoger beroepsonderwijs;
i) een diploma van het hoger beroepsonderwijs;
j) een diploma van het hoger onderwijs van het korte type met volledig leerplan;
k) een diploma van bachelor of master;
l) een studiebewijs dat krachtens een wettelijke norm, een Europese richtlijn of een internationale overeenkomst wordt erkend als gelijkwaardig met 1 van de diploma’s vermeld in punt a) tot en met k). Bij ontstentenis van een dergelijke erkenning kan het instellingsbestuur personen die in een land buiten de Europese Unie een diploma of een getuigschrift hebben behaald dat toelating geeft tot het hoger onderwijs in dat land, toelaten tot de inschrijving voor een opleiding hoger beroepsonderwijs.
De inschrijving voor een educatieve graduaatsopleiding wordt pas definitief als voldaan is aan de decretale bepaling inzake nuttige beroepservaring.
Indien je geen Vlaams of Nederlands diploma hebt, moet je voldoen aan de taalvoorwaarden:
Om de opleiding te mogen starten: ITNA (niveau B2) of CNaVT Educatief Startbekwaam
Om de actieve stage te mogen opnemen: ITNA (niveau C1) of CNaVT Educatief Professioneel
Voor definitieve inschrijving in deze opleiding neemt de student eerst contact op met de opleidingsverantwoordelijke voor een intakegesprek.
2023-2024
Om toegelaten te worden tot een graduaatsopleiding, moet de student voldaan hebben aan de leerplicht.
Daarenboven moet de student beschikken over 1 van de volgende studiebewijzen:
a) een studiegetuigschrift van het tweede leerjaar van de derde graad van het secundair onderwijs, dat minstens 3 jaar behaald is;
b) een diploma secundair onderwijs, onderwijskwalificatie niveau 3, uitgereikt vanaf het schooljaar 2024-2025;
c) een diploma van het secundair onderwijs uitgereikt tot en met het schooljaar 2024- 2025;
d) een diploma secundair onderwijs, onderwijskwalificatie niveau 4, uitgereikt vanaf het schooljaar 2024-2025;
e) een certificaat van een opleiding van het secundair onderwijs voor sociale promotie van minimaal 900 lestijden;
f) een certificaat van een opleiding van het secundair volwassenenonderwijs van minimaal 900 lestijden;
g) een diploma van het hoger onderwijs voor sociale promotie;
h) een certificaat van het hoger beroepsonderwijs;
i) een diploma van het hoger beroepsonderwijs;
j) een diploma van het hoger onderwijs van het korte type met volledig leerplan;
k) een diploma van bachelor of master;
l) een studiebewijs dat krachtens een wettelijke norm, een Europese richtlijn of een internationale overeenkomst wordt erkend als gelijkwaardig met 1 van de diploma’s vermeld in punt a) tot en met k). Bij ontstentenis van een dergelijke erkenning kan het instellingsbestuur personen die in een land buiten de Europese Unie een diploma of een getuigschrift hebben behaald dat toelating geeft tot het hoger onderwijs in dat land, toelaten tot de inschrijving voor een opleiding hoger beroepsonderwijs.
De inschrijving voor een educatieve graduaatsopleiding wordt pas definitief als voldaan is aan de decretale bepaling inzake nuttige beroepservaring.
Indien je geen Vlaams of Nederlands diploma hebt, moet je voldoen aan de taalvoorwaarden:
Om de opleiding te mogen starten: ITNA (niveau B2) of CNaVT Educatief Startbekwaam
Om de actieve stage te mogen opnemen: ITNA (niveau C1) of CNaVT Educatief Professioneel
Voor definitieve inschrijving in deze opleiding neemt de student eerst contact op met de opleidingsverantwoordelijke voor een intakegesprek.
-
-
Leerkracht in de klas
-
Leraarschap en vakdidactiek 1
Neem één van deze opleidingsonderdelen op.
10 sp. Leraarschap en vakdidactiek 1 - basis (sem 1) MGL01E docenten- E.Lintermans (coördinator)
- M.Van Ingelghem
- I.Vanden Auweele
docenten
- E.Lintermans (coördinator)
- M.Van Ingelghem
- I.Vanden Auweele
Leraarschap en vakdidactiek 1 - basis (sem 1) (10 sp.) MGL01e docenten- E.Lintermans
- M.Van Ingelghem
- I.Vanden Auweele
docenten
- E.Lintermans
- M.Van Ingelghem
- I.Vanden Auweele
10 sp. Leraarschap en vakdidactiek 1 - basis (LIO - sem 1) MGL01L docenten- H.Timmerman (coördinator)
docenten
- H.Timmerman (coördinator)
Leraarschap en vakdidactiek 1 - basis (LIO - sem 1) (10 sp.) MGL01l docenten- H.Timmerman
docenten
- H.Timmerman
10 sp. Leraarschap en vakdidactiek 1 - basis (sem 2) MGL01T docenten- H.van Dael (coördinator)
- I.Vanden Auweele
- H.van Dael
docenten
- H.van Dael (coördinator)
- I.Vanden Auweele
- H.van Dael
Leraarschap en vakdidactiek 1 - basis (sem 2) (10 sp.) MGL01t docenten- I.Vanden Auweele
- H.van Dael
docenten
- I.Vanden Auweele
- H.van Dael
-
Leraarschap en vakdidactiek 2
Neem één van deze opleidingsonderdelen op.
10 sp. Leraarschap en vakdidactiek 2 - ondersteuning en oefenlessen (sem 1) MGL02E docenten- K.Hindrix (coördinator)
- I.Vanden Auweele
docenten
- K.Hindrix (coördinator)
- I.Vanden Auweele
Leraarschap en vakdidactiek 2 - ondersteuning en oefenlessen (sem 1) (10 sp.) MGL02e docenten- K.Hindrix
- I.Vanden Auweele
docenten
- K.Hindrix
- I.Vanden Auweele
10 sp. Leraarschap en vakdidactiek 2 - ondersteuning en oefenlessen (LIO - sem 2) MGL02M docenten- I.Vanden Auweele (coördinator)
- H.Timmerman
- I.Vanden Auweele
docenten
- I.Vanden Auweele (coördinator)
- H.Timmerman
- I.Vanden Auweele
Leraarschap en vakdidactiek 2 - ondersteuning en oefenlessen (LIO - sem 2) (10 sp.) MGL02m docenten- H.Timmerman
- I.Vanden Auweele
docenten
- H.Timmerman
- I.Vanden Auweele
10 sp. Leraarschap en vakdidactiek 2 - ondersteuning en oefenlessen (sem 2) MGL02T docenten docenten
- I.Bogaerts (coördinator)
- K.Dereymaeker
- K.Hindrix
- I.Vanden Auweele
Leraarschap en vakdidactiek 2 - ondersteuning en oefenlessen (sem 2) (10 sp.) MGL02t docenten docenten
- I.Bogaerts
- K.Dereymaeker
- K.Hindrix
- I.Vanden Auweele
10 sp. Leraarschap en vakdidactiek 2 - ondersteuning en oefenlessen (LIO - sem 1) MGL02L docenten- I.Vanden Auweele (coördinator)
docenten
- I.Vanden Auweele (coördinator)
Leraarschap en vakdidactiek 2 - ondersteuning en oefenlessen (LIO - sem 1) (10 sp.) MGL02l docenten- I.Vanden Auweele
docenten
- I.Vanden Auweele
-
Duaal leren 1
Neem één van deze opleidingsonderdelen op.
3 sp. Duaal leren 1 (sem 1) MGL03E docenten- R.Roman (coördinator)
docenten
- R.Roman (coördinator)
Duaal leren 1 (sem 1) (3 sp.) MGL03e docenten- R.Roman
docenten
- R.Roman
3 sp. Duaal leren 1 (sem 2) MGL03T docenten- R.Roman (coördinator)
docenten
- R.Roman (coördinator)
Duaal leren 1 (sem 2) (3 sp.) MGL03t docenten- R.Roman
docenten
- R.Roman
-
Leraarschap 3
Neem één van deze opleidingsonderdelen op.
10 sp. Leraarschap 3 - verdieping en actieve stage (sem 1) MGL04E docenten- I.Vanden Auweele (coördinator)
- M.Dodion
- I.Vanden Auweele
docenten
- I.Vanden Auweele (coördinator)
- M.Dodion
- I.Vanden Auweele
Leraarschap 3 - verdieping en actieve stage (sem 1) (10 sp.) MGL04e docenten- M.Dodion
- I.Vanden Auweele
docenten
- M.Dodion
- I.Vanden Auweele
10 sp. Leraarschap 3 - verdieping en actieve stage (LIO - sem 1) MGL04L docenten- T.Aers (coördinator)
docenten
- T.Aers (coördinator)
Leraarschap 3 - verdieping en actieve stage (LIO - sem 1) (10 sp.) MGL04l docenten- T.Aers
docenten
- T.Aers
10 sp. Leraarschap 3 - verdieping en actieve stage (sem 2) MGL04T docenten- I.Vanden Auweele (coördinator)
- H.Timmerman
- I.Vanden Auweele
docenten
- I.Vanden Auweele (coördinator)
- H.Timmerman
- I.Vanden Auweele
Leraarschap 3 - verdieping en actieve stage (sem 2) (10 sp.) MGL04t docenten- H.Timmerman
- I.Vanden Auweele
docenten
- H.Timmerman
- I.Vanden Auweele
10 sp. Leraarschap 3 - verdieping en actieve stage (LIO - sem 2) MGL04M docenten- T.Aers (coördinator)
- I.Vanden Auweele
docenten
- T.Aers (coördinator)
- I.Vanden Auweele
Leraarschap 3 - verdieping en actieve stage (LIO - sem 2) (10 sp.) MGL04m docenten- T.Aers
- I.Vanden Auweele
docenten
- T.Aers
- I.Vanden Auweele
-
Duaal leren 2
Neem één van deze opleidingsonderdelen op.
3 sp. Duaal leren 2 (sem 1) MGL05E docenten- R.Roman (coördinator)
docenten
- R.Roman (coördinator)
Duaal leren 2 (sem 1) (3 sp.) MGL05e docenten- R.Roman
docenten
- R.Roman
3 sp. Duaal leren 2 (sem 2) MGL05T docenten- R.Roman (coördinator)
docenten
- R.Roman (coördinator)
Duaal leren 2 (sem 2) (3 sp.) MGL05t docenten- R.Roman
docenten
- R.Roman
-
Leraarschap 4
Neem één van deze opleidingsonderdelen op.
Indien je kiest voor een opleidingsonderdeel van 10 studiepunten moet je nog een opleidingsonderdeel uit de keuzeruimte opnemen.10 sp. Leraarschap 4 - integratiestage (sem 1) MGL06E docenten- I.Vanden Auweele (coördinator)
docenten
- I.Vanden Auweele (coördinator)
Leraarschap 4 - integratiestage (sem 1) (10 sp.) MGL06e docenten- I.Vanden Auweele
docenten
- I.Vanden Auweele
10 sp. Leraarschap 4 - integratiestage (LIO - sem 1) MGL06L docenten- T.Aers (coördinator)
- I.Vanden Auweele
docenten
- T.Aers (coördinator)
- I.Vanden Auweele
Leraarschap 4 - integratiestage (LIO - sem 1) (10 sp.) MGL06l docenten- T.Aers
- I.Vanden Auweele
docenten
- T.Aers
- I.Vanden Auweele
13 sp. Leraarschap 4 - integratiestage uitbreiding (sem 1) MGL07E docenten- I.Vanden Auweele (coördinator)
docenten
- I.Vanden Auweele (coördinator)
Leraarschap 4 - integratiestage uitbreiding (sem 1) (13 sp.) MGL07e docenten- I.Vanden Auweele
docenten
- I.Vanden Auweele
10 sp. Leraarschap 4 - integratiestage (sem 2) MGL06T docenten- I.Vanden Auweele (coördinator)
docenten
- I.Vanden Auweele (coördinator)
Leraarschap 4 - integratiestage (sem 2) (10 sp.) MGL06t docenten- I.Vanden Auweele
docenten
- I.Vanden Auweele
10 sp. Leraarschap 4 - integratiestage (LIO - sem 2) MGL06M docenten- T.Aers (coördinator)
- I.Vanden Auweele
docenten
- T.Aers (coördinator)
- I.Vanden Auweele
Leraarschap 4 - integratiestage (LIO - sem 2) (10 sp.) MGL06m docenten- T.Aers
- I.Vanden Auweele
docenten
- T.Aers
- I.Vanden Auweele
13 sp. Leraarschap 4 - integratiestage uitbreiding (sem 2) MGL07T docenten- I.Vanden Auweele (coördinator)
docenten
- I.Vanden Auweele (coördinator)
Leraarschap 4 - integratiestage uitbreiding (sem 2) (13 sp.) MGL07t docenten- I.Vanden Auweele
docenten
- I.Vanden Auweele
-
Klasmanagement
Neem één van deze opleidingsonderdelen op.
8 sp. Klasmanagement (LIO - sem 1) MGL12L docenten- T.Aers (coördinator)
docenten
- T.Aers (coördinator)
Klasmanagement (LIO - sem 1) (8 sp.) MGL12l docenten- T.Aers
docenten
- T.Aers
8 sp. Klasmanagement (LIO - sem 2) MGL12M docenten- T.Aers (coördinator)
docenten
- T.Aers (coördinator)
Klasmanagement (LIO - sem 2) (8 sp.) MGL12m docenten- T.Aers
docenten
- T.Aers
8 sp. Klasmanagement MGL12A docenten- A.De Vos (coördinator)
docenten
- A.De Vos (coördinator)
Klasmanagement (8 sp.) MGL12a docenten- A.De Vos
docenten
- A.De Vos
-
-
Leerkracht in de school en de samenleving
Neem deze opleidingsonderdelen op.
4 sp. Leerkracht in onderwijs MGL15A docenten Leerkracht in onderwijs (4 sp.) MGL15a docenten 4 sp. Leerkracht in samenleving MGL16A docenten- M.Van Ingelghem (coördinator)
docenten
- M.Van Ingelghem (coördinator)
Leerkracht in samenleving (4 sp.) MGL16a docenten- M.Van Ingelghem
docenten
- M.Van Ingelghem
6 sp. School-breed begeleiden MGL13A docenten- M.Dodion (coördinator)
docenten
- M.Dodion (coördinator)
School-breed begeleiden (6 sp.) MGL13a docenten- M.Dodion
docenten
- M.Dodion
7 sp. Diversiteitsstage MGL14A docenten docenten
- I.Bogaerts (coördinator)
- L.Alaerts
- I.Bogaerts
- K.Hindrix
Diversiteitsstage (7 sp.) MGL14a docenten docenten
- L.Alaerts
- I.Bogaerts
- K.Hindrix
-
Algemene vorming
Neem deze opleidingsonderdelen op.
In het academiejaar 2019-2020 wordt het OPO MGL19A nog niet aangeboden.5 sp. Taal MGL18A docenten- C.Verbeeck (coördinator)
docenten
- C.Verbeeck (coördinator)
Taal (5 sp.) MGL18a docenten- C.Verbeeck
docenten
- C.Verbeeck
4 sp. ICT MGL17A docenten- F.Vandewyer (coördinator)
docenten
- F.Vandewyer (coördinator)
ICT (4 sp.) MGL17a docenten- F.Vandewyer
docenten
- F.Vandewyer
3 sp. Religie, zingeving en levensbeschouwing: levensbeschouwelijke vorming MGL19A docenten- K.Ceulemans (coördinator)
docenten
- K.Ceulemans (coördinator)
Religie, zingeving en levensbeschouwing: levensbeschouwelijke vorming (3 sp.) MGL19a docenten- K.Ceulemans
docenten
- K.Ceulemans
-
Keuzeruimte
Als je kiest voor Samen startklaar van 10 studiepunten, neem je één opleidingsonderdeel op uit de keuzeruimte.
-
Keuzeopleidingsonderdelen van de lerarenopleiding
3 sp. Verruimd leraarschap (sem 1) MSV10A docenten- N.Goemaere (coördinator)
docenten
- N.Goemaere (coördinator)
Verruimd leraarschap (sem 1) (3 sp.) MSV10a docenten- N.Goemaere
docenten
- N.Goemaere
3 sp. Vreemdetaalverwerving MCT01A docenten- M.Achtergaele (coördinator)
- H.Kockaerts
docenten
- M.Achtergaele (coördinator)
- H.Kockaerts
Vreemdetaalverwerving (3 sp.) MCT01a docenten- M.Achtergaele
- H.Kockaerts
docenten
- M.Achtergaele
- H.Kockaerts
3 sp. Studentenparticipatie (sem 1) MSV15E docenten- I.Vanden Auweele (coördinator)
docenten
- I.Vanden Auweele (coördinator)
Studentenparticipatie (sem 1) (3 sp.) MSV15e docenten- I.Vanden Auweele
docenten
- I.Vanden Auweele
3 sp. Verruimd leraarschap (sem 2) MSV10T docenten- N.Goemaere (coördinator)
docenten
- N.Goemaere (coördinator)
Verruimd leraarschap (sem 2) (3 sp.) MSV10t docenten- N.Goemaere
docenten
- N.Goemaere
3 sp. Studentenparticipatie (sem 2) MSV15T docenten- I.Vanden Auweele (coördinator)
docenten
- I.Vanden Auweele (coördinator)
Studentenparticipatie (sem 2) (3 sp.) MSV15t docenten- I.Vanden Auweele
docenten
- I.Vanden Auweele
4 sp. Motorische beperkingen MCB40B docenten docenten
- M.Smits (coördinator)
- A.De Vroey
- M.Smits
Motorische beperkingen (4 sp.) MCB40b docenten- A.De Vroey
- M.Smits
docenten
- A.De Vroey
- M.Smits
4 sp. Leerproblemen MCB43B docenten docenten
- M.Van Ingelghem (coördinator)
- A.De Vroey
- L.Timmerman
- M.Van Ingelghem
Leerproblemen (4 sp.) MCB43b docenten docenten
- A.De Vroey
- L.Timmerman
- M.Van Ingelghem
4 sp. Schrijftolk MCB48B docenten- L.De Raeve (coördinator)
docenten
- L.De Raeve (coördinator)
Schrijftolk (4 sp.) MCB48b docenten- L.De Raeve
docenten
- L.De Raeve
4 sp. Sensoriële beperkingen MCB56B docenten- L.De Raeve (coördinator)
- A.De Vroey
docenten
- L.De Raeve (coördinator)
- A.De Vroey
Sensoriële beperkingen (4 sp.) MCB56b docenten- L.De Raeve
- A.De Vroey
docenten
- L.De Raeve
- A.De Vroey
-
Cross Courses
3 sp. Scenarios for Dreamers for the 21st Century MGD02T docenten- M.Hall (coördinator)
- K.Mertens
docenten
- M.Hall (coördinator)
- K.Mertens
Scenarios for Dreamers for the 21st Century (3 sp.) MGD02t docenten- M.Hall
- K.Mertens
docenten
- M.Hall
- K.Mertens
3 sp. Service Learning : leren door maatschappelijk engagement MGD07T docenten- L.Leyssen (coördinator)
- E.Claes
- L.Leyssen
docenten
- L.Leyssen (coördinator)
- E.Claes
- L.Leyssen
Service Learning : leren door maatschappelijk engagement (3 sp.) MGD07t docenten- E.Claes
- L.Leyssen
docenten
- E.Claes
- L.Leyssen
3 sp. ‘Ondernemend Netwerk voor Starters’ Leuven MGD08T docenten- P.Deckers (coördinator)
docenten
- P.Deckers (coördinator)
‘Ondernemend Netwerk voor Starters’ Leuven (3 sp.) MGD08t docenten- P.Deckers
docenten
- P.Deckers
3 sp. ‘Ondernemend Netwerk voor Starters’ Limburg MGD09T docenten- T.Van den Putte (coördinator)
- M.Coenen
- A.Nackom
docenten
- T.Van den Putte (coördinator)
- M.Coenen
- A.Nackom
‘Ondernemend Netwerk voor Starters’ Limburg (3 sp.) MGD09t docenten- M.Coenen
- A.Nackom
docenten
- M.Coenen
- A.Nackom
3 sp. Superdiversiteit MGD10T docenten- K.Vlayen (coördinator)
- L.Lenie
- K.Vlayen
docenten
- K.Vlayen (coördinator)
- L.Lenie
- K.Vlayen
Superdiversiteit (3 sp.) MGD10t docenten- L.Lenie
- K.Vlayen
docenten
- L.Lenie
- K.Vlayen
3 sp. Changemaker Gathering: vijf dagen natuur, verhalen en verandering MGD11T docenten- R.Dhont (coördinator)
- K.Mertens
docenten
- R.Dhont (coördinator)
- K.Mertens
Changemaker Gathering: vijf dagen natuur, verhalen en verandering (3 sp.) MGD11t docenten- R.Dhont
- K.Mertens
docenten
- R.Dhont
- K.Mertens
3 sp. Mediawijs omgaan met social media voor de jonge professional MGD12T docenten- T.Vandries (coördinator)
- L.Dewitte
- T.Vandries
docenten
- T.Vandries (coördinator)
- L.Dewitte
- T.Vandries
Mediawijs omgaan met social media voor de jonge professional (3 sp.) MGD12t docenten- L.Dewitte
- T.Vandries
docenten
- L.Dewitte
- T.Vandries
3 sp. Techniek in de Zorg MGD13T docenten- W.Van Diest (coördinator)
- S.Leducq
- W.Van Diest
docenten
- W.Van Diest (coördinator)
- S.Leducq
- W.Van Diest
Techniek in de Zorg (3 sp.) MGD13t docenten- S.Leducq
- W.Van Diest
docenten
- S.Leducq
- W.Van Diest
3 sp. European University: I Living Lab 1 MGD11E docenten- S.Gilissen (coördinator)
docenten
- S.Gilissen (coördinator)
European University: I Living Lab 1 (3 sp.) MGD11e docenten- S.Gilissen
docenten
- S.Gilissen
3 sp. European university: Explore learning snacks 1 MGD13E docenten- S.Gilissen (coördinator)
docenten
- S.Gilissen (coördinator)
European university: Explore learning snacks 1 (3 sp.) MGD13e docenten- S.Gilissen
docenten
- S.Gilissen
3 sp. STEAM-coach MGD39A docenten- I.De Winne (coördinator)
docenten
- I.De Winne (coördinator)
STEAM-coach (3 sp.) MGD39a docenten- I.De Winne
docenten
- I.De Winne
3 sp. Transdisciplinair Global Engagement traject: Benin MGD04T docenten- W.Claes (coördinator)
docenten
- W.Claes (coördinator)
Transdisciplinair Global Engagement traject: Benin (3 sp.) MGD04t docenten- W.Claes
docenten
- W.Claes
3 sp. Transdisciplinair Global Engagement traject: Doble Via (Ecuador) MGD05T docenten- I.Carton (coördinator)
- G.t'Servranckx
docenten
- I.Carton (coördinator)
- G.t'Servranckx
Transdisciplinair Global Engagement traject: Doble Via (Ecuador) (3 sp.) MGD05t docenten- I.Carton
- G.t'Servranckx
docenten
- I.Carton
- G.t'Servranckx
3 sp. Social and Ethical Issues in Information Technology MGD23A docenten Social and Ethical Issues in Information Technology (3 sp.) MGD23a docenten- G.Dierick
- B.Martens
docenten
- G.Dierick
- B.Martens
3 sp. Intercultural Communications MGD24A docenten- B.Gjonpalaj (coördinator)
docenten
- B.Gjonpalaj (coördinator)
Intercultural Communications (3 sp.) MGD24a docenten- B.Gjonpalaj
docenten
- B.Gjonpalaj
3 sp. UN Sustainable Development Goals MGD26A docenten- J.van der Star (coördinator)
- M.Van Ingelghem
- J.van der Star
docenten
- J.van der Star (coördinator)
- M.Van Ingelghem
- J.van der Star
UN Sustainable Development Goals (3 sp.) MGD26a docenten- M.Van Ingelghem
- J.van der Star
docenten
- M.Van Ingelghem
- J.van der Star
6 sp. Community Design Thinking MGD34A docenten- M.Hall (coördinator)
docenten
- M.Hall (coördinator)
Community Design Thinking (6 sp.) MGD34a docenten- M.Hall
docenten
- M.Hall
3 sp. European University: I Living Lab 2 MGD12E docenten- S.Gilissen (coördinator)
docenten
- S.Gilissen (coördinator)
European University: I Living Lab 2 (3 sp.) MGD12e docenten- S.Gilissen
docenten
- S.Gilissen
3 sp. European university: Explore learning snacks 2 MGD14E docenten- S.Gilissen (coördinator)
docenten
- S.Gilissen (coördinator)
European university: Explore learning snacks 2 (3 sp.) MGD14e docenten- S.Gilissen
docenten
- S.Gilissen
3 sp. STEAM-coach MGD40A docenten- I.De Winne (coördinator)
docenten
- I.De Winne (coördinator)
STEAM-coach (3 sp.) MGD40a docenten- I.De Winne
docenten
- I.De Winne
3 sp. Connecting Worlds MGD09A docenten- S.Van Pelt (coördinator)
- N.Beel
- V.De Roeck
- S.Van Pelt
- B.Van Wijnendaele
docenten
- S.Van Pelt (coördinator)
- N.Beel
- V.De Roeck
- S.Van Pelt
- B.Van Wijnendaele
Connecting Worlds (3 sp.) MGD09a docenten- N.Beel
- V.De Roeck
- S.Van Pelt
- B.Van Wijnendaele
docenten
- N.Beel
- V.De Roeck
- S.Van Pelt
- B.Van Wijnendaele
3 sp. Studentenparticipatie MGD21A docenten- Y.Biebaut (coördinator)
docenten
- Y.Biebaut (coördinator)
Studentenparticipatie (3 sp.) MGD21a docenten- Y.Biebaut
docenten
- Y.Biebaut
-
-
Niet-modeltraject opleidingsonderdelen
3 sp. Leraarschap - verkenning voor BaBO en BaZO (sem 1) MSV19E docenten- N.Goemaere (coördinator)
docenten
- N.Goemaere (coördinator)
Leraarschap - verkenning voor BaBO en BaZO (sem 1) (3 sp.) MSV19e docenten- N.Goemaere
docenten
- N.Goemaere
3 sp. Leraarschap - verkenning voor BaBO en BaZO (sem 2) MSV19T docenten- N.
docenten
- N.
Leraarschap - verkenning voor BaBO en BaZO (sem 2) (3 sp.) MSV19t docenten- N.
docenten
- N.
-